onsdag 15 september 2010

Finaste William...


Det bästa o finaste e du William Andersson , jag vet inte vad jag ska säga om dig , för du går ej att beskriva min underbara roliga söta o snälla kusin,
Du ska bara veta att jag älskar dig , o saknar dig mer för varje dag..
Vi två föralltid!

Lite om dig..
2010-02-14 (alla hjärtans dag),
föddes en underbar ängel.
Han blev döpt till William 2 månader efter sin födsel.
Du gör mig på gott humör, ditt leende , ditt utseende , allt..
Vi har träffat dig 1 gång i månaden sedan din födsel.
Och jag skulle vilja träffa dig mer, o varje dag.
Varje gång ni åker hem , känns det bara som ingen är här.
Även fall min familj e här, du kan inte ana hur mycket jag älskar dig o mina andra kusiner.
Du e mysig att leka med o busa med , för du e alltid glad dåå.
Jag e så underbart glad att du föddes o gjorde mitt liv till det bästa...
Jag vill bara säga att jag älskar dig över hela mitt hjärta,William Andersson (L) Emelie Lundgren

Det vackraste jag vet! (L)




1 kommentar:

  1. Min älskade lilla loppa!! VAD GO DU E!!!! TACK vad fint skrivet!! Jag blev alldeles tårögd och rörd!
    Du är en sån fin och älskvärd tjej.
    Älskar dig du underbara Emelie!
    William älskar dig också!!

    SvaraRadera